Radson wordt nieuwe co-sponsor van STVV

Radson wordt nieuwe co-sponsor van STVV

Radiatorenspecialist Radson, met hoofdkantoor in Zonhoven, wordt met onmiddellijke ingang de nieuwe co-sponsor van voetbalclub STVV. Het gaat om een contract van 2,5 jaar, waarbij Radson onder meer zal prijken boven het rugnummer van de spelers en op de boarding rond het veld. “Door ons te identificeren met een club die beleving en begeestering uitstraalt, kunnen we ons nog beter profileren bij de installateurs

Radson wordt nieuwe co-sponsor van STVV

Radiatorenspecialist Radson, met hoofdkantoor in Zonhoven, wordt met onmiddellijke ingang de nieuwe co-sponsor van voetbalclub STVV. Het gaat om een contract van 2,5 jaar, waarbij Radson onder meer zal prijken boven het rugnummer van de spelers en op de boarding rond het veld. “Door ons te identificeren met een club die beleving en begeestering uitstraalt, kunnen we ons nog beter profileren bij de installateurs

Radson

van centrale verwarming en bij de eindconsumenten,” zegt Elo Dhaene, commercieel directeur van Radson.

Radson is al vele jaren zichtbaar op de boarding rondom de nationale en internationale voetbalvelden. Voetbalsponsoring is de radiatorenproducent uit Zonhoven dus niet vreemd. “We weten al lang dat visibiliteit in de voetbalstadions van eerste klasse een uitstekend – zoniet het allerbeste – medium is om onze naambekendheid te verhogen,” aldus Elo Dhaene. “Nu er zich een opportuniteit voordoet bij STVV, hebben we dan ook niet geaarzeld om een bijkomende investering te doen. Op deze manier hopen we in het geheugen te blijven hangen als preferentiële verwarmingspartner voor installateurs, bouwers en verbouwers.”

De keuze voor STVV ligt voor de hand. Elo Dhaene: “We zijn altijd op zoek naar interessante sponsorformules en van Sint-Truiden kregen we een aantrekkelijk voorstel. De club is bovendien uit onze regio en toont de juiste mentaliteit. We zijn er zeker van dat STVV momenteel onder zijn waarde geklasseerd staat, en binnenkort terug zal klimmen in de stand tot een plaats die beter overeenstemt met de kwaliteit van de spelersgroep en de ambities van de club. We vinden bij de clubleiding en commerciële contactpersonen het enthousiasme en dynamisme terug waar we ons graag mee vereenzelvigen.”

Bij STVV is men uiteraard ook heel opgetogen met deze nieuwe sponsordeal. “We zijn echt fier dat een toonaangevend Limburgs bedrijf met internationale uitstraling wil investeren in onze club,” zegt commercieel manager Geert Smets. “Dit verhoogt niet alleen de budgettaire slagkracht van STVV, maar betekent eveneens een meerwaarde voor ons imago als ‘huis van vertrouwen’. Dat Radson na 13 jaar visibiliteit op onze boarding beslist om de inspanningen te verhogen, wil zeggen dat STVV een goed product is. En dat is een hele eer.”

Het juiste bedrag van de overeenkomst werd niet bekendgemaakt, tenzij dat het gaat om een getal van 6 cijfers. STVV gaat eerstdaags de mogelijkheden bestuderen om concreet invulling te geven aan de extra budgettaire ruimte. Voor Radson wordt de impact volgend weekend al duidelijk, als de naam zal prijken op de achterzijde van de STVV-shirts, op de reclameborden rond het veld en op de verlichte projectiewand in het stadion. Tot deze sponsorovereenkomst behoort ook een hospitality-pakket (business seats) en visibiliteit op evenementen.

Bron: Stvv
15/10/2006

Bron: Stvv Datum: 15-10-2006

Sociale media laatjebouwen

Project in de kijker

Max. 10°C

Max. 9°C

Cartoon & Bouwpret

Onze partners