De raamdecoratie-dresscode van Inside

De raamdecoratie-dresscode van Inside

    

Iemand die meer verlangt van zijn interieur, kiest voor INSIDE. Als wereldwijde couturier van raamdecoratie geeft INSIDE stijl aan uw interieur en draagt zo bij tot een mooiere manier van leven.

Slechts weinigen kunnen beweren dat ze 100% Belgisch zijn, maar INSIDE kan het! Lokaal worden vouwgordijnen, overgordijnen, rolgordijnen, paneelgordijnen en zelfs een zelfklevende textiel voor raambekleding geproduceerd. Van het weven van de stoffen tot de confectie in eigen atelier en het maken van de profielen door mensen met een beperking, alles gebeurt in België.

Als internationale marktleider in vouwgordijnen introduceert INSIDE een gepatenteerd systeem dat toelaat extreem grote uitvoeringen af te leveren, voor raampartijen tot wel 10 meter breed. De overgordijnen blinken dankzij een aantal innovaties uit in gebruiks- en onderhoudscomfort die u nergens anders vindt. Met Japanse paneelgordijnen creëert u een strak, hedendaags interieur en kunt u zo breed gaan als u wilt door meerdere panelen te combineren.

En dit alles met een ruim assortiment aan kleuren, stoffen en zelfs  gepersonaliseerde prints en stoffen die kunnen verwerkt worden tot de mooiste raamdecoratie.

De collectie houten jaloezieën speelt dan weer in op de groeiende trend van natuurlijke materialen en geven elke kamer een unieke sfeer die u toelaten te spelen met zonlicht en schaduw. Tenslotte is er nog de innovatie van de laatste jaren in raamdecoratie: Squid. Een transparante zelfklevende textielfolie die blikken buiten houdt, het licht binnenlaat en het zicht naar buiten toe niet blokkeert.

Waar u ook op zoek naar bent, INSIDE weet u ongetwijfeld te bekoren met luxueuze stoffen, onderhoudsvriendelijke producten en de allerlaatste trends die een grote meerwaarde voor uw woning betekenen. Want ramen met smaak kennen maar één dresscode en dat is die van INSIDE.

INSIDE is een familiaal bedrijf en werd in 1992 opgericht en is gelegen te Roeselare waar innovatie hoog in het vaandel wordt gedragen. Hoewel het bedrijf zich situeert in een klassieke industrie (textiel) is het toch dagdagelijks bezig met vernieuwde projecten. Het betreft onder meer samenwerkingen met bloggers, kunstenaars, digitalisering, TV opnames, etc.
Het bedrijf heeft België als thuismarkt maar is internationaal actief met onder andere verdeelpunten in Nederland, Frankrijk, Zwitserland, Monaco en Luxemburg en realiseert een omzet van circa 10 miljoen EUR met een 75-tal werknemers.

Bron: Inside Belgium Datum: 28-01-2018

Sociale media laatjebouwen

Project in de kijker

Max. 10°C

Max. 10°C

Cartoon & Bouwpret

Onze partners