Awards voor GROHE op de Iconic Awards 2017

Meerdere awards voor GROHE op de Iconic Awards 2017

      

Elk jaar beloont de Iconic Awards de beste architectuurprojecten, innovatieve producten en communicatieconcepten uit de architectuur-, bouw-, en (product)industriesector. Dit jaar kwam GROHE uit de bus als winnaar van negen awards in de categorieën “Product”, “Architecture” en “Communication”. De officiële awardceremonie vond plaats op 4 oktober in München.

Drie "Best of Best" en vier Iconic Awards 2017 in the categorie "Product"

Het GROHE Blue Home tap watersysteem, de professionele Concetto Professional keukenkraan en de Euphoria 260 douche mogen de "Best of Best" Iconic Award 2017 in de "Product" categorie in ontvangst nemen.

GROHE Blue Home
Met dit compacte drinkwatersysteem komt het heerlijkste gefilterde en gekoelde water recht uit de kraan: niet-bruisend, medium bruisend of bruisend. Het systeem, dat tijdloos design combineert met innovatieve technologie, bestaat uit een speciale kraan en een koeler met geïntegreerde filter en carbonisator.

Concetto Professional
Met de GrohFlexx en EasyDock M technologie, is de GROHE Concetto Professional keukenkraan enorm flexibel en gebruiksvriendelijk. Dankzij de siliconenslang met een geïntegreerde metalen veer kunnen de gebruikers de sproeier moeiteloos buigen en 360 graden draaien. Daarnaast kan men eenvoudig overschakelen tussen een sproeistraal en een normale waterstraal.

Euphoria 260
Met zijn diameter van 260mm en drie straalsoorten, zorgt de Euphoria 260 hoofddouche voor een rustgevende en custom-made ervaring. De gebruiker kan de stroom van het water naar believen aanpassen: van een krachtige straal naar een verfrissende stroom tot een aangename regendouche.

In de categorie “Product” ontvangt GROHE eveneens Iconic Awards voor het rechtlijnige kranengamma Lineare, de Essence Professional keukenkraan, het SmartControl Concealed inbouwelement met drukknoptechnologie en de GROHE Sense en Sense Guard, het gloednieuwe waterbeveiligingssysteem dat huizen beschermt tegen waterschade.


GROHE op ISH 2017 – winnaar in the categorie "Architecture"

De indrukwekkende GROHE-stand op ISH 2017 in Frankfurt am Main, 's werelds grootste vakbeurs en innovatieforum op het gebied van sanitair, verwarming, energie, klimaat- en installatietechniek en hernieuwbare energieën, wordt beloond met een Architecture Iconic Award. Met hun slogan “WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT” positioneert GROHE zich als marktleider in de sector en toont het de digitale controleerbaarheid van water als innovatie in hun eigen imponerende hall.


“GROHE Architectural Solutions” –  winnaar in the categorie "Communication"

Met de reeks “GROHE Architectural Solutions” (“GROHE Architekturlösungen”), supplement bij het Duitse bouwblad “DBZ Deutsche BauZeitschrift”, ontvangt GROHE een Iconic Award in de categorie “Communication”. Elk onderdeel brengt een specifiek bouwproject aan bod (e.g. hotels, kantoorgebouwen of verzorgings- en rusthuizen) en omschrijft hoe de GROHE-producten geïntegreerd worden. Daarenboven behandelen ze architecturale vragen. Hiermee is “GROHE Architectural Solutions” één van de centrale communicatietools van GROHE.

Bron: Grohe Datum: 07-10-2017

Sociale media laatjebouwen

Project in de kijker

Max. 2°C

Max. 7°C

Cartoon & Bouwpret

Onze partners