Deceuninck Benelux, de verkooporganisatie van kunststof raamsystemen en bouwprofielen, plaatste onlangs zijn nieuwe websites voor België en Nederland online. Beide sites verspreiden op een continue manier informatie over het complete Deceuninck Benelux assortiment. Deceunick is vooral trots op de gebruiksvriendelijke interface van de sites.
Deceuninck Benelux, de verkooporganisatie van kunststof raamsystemen en bouwprofielen, plaatste onlangs zijn nieuwe websites voor België en Nederland online. Beide sites verspreiden op een continue manier informatie over het complete Deceuninck Benelux assortiment. Deceunick is vooral trots op de gebruiksvriendelijke interface van de sites. |
Vandaag de dag is het Internet een van de meest gebruikte informatiekanalen geworden. Deceuninck wil via het internet een groot deel van haar doelpubliek bereiken.
De vorige website werd daarom grondig geëvalueerd, en de voornaamste conclusie was dat de bestaande site onvoldoende aandacht schonk aan de diverse diensten die binnen Deceuninck Benelux voor handen zijn.
Bij de nieuwe website staat de bezoeker centraal. “De interactiviteit en de gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe websites waren voor Deceuninck absolute prioriteiten. Een duidelijke structuur dient bijvoorbeeld een zo ruim mogelijk publiek in staat te stellen eenvoudig en snel alle standaardinformatie terug te vinden. Bijkomende informatie kan dan via het contactformulier, telefonisch of per schrijven opgevraagd worden” aldus Philippe Verriest, Marketing verantwoordelijke van Deceuninck Benelux.
Foto: Deceuninck |
Bron: Deceuninck
30/08/2008