Nieuwe campagne bij Makita - 'Professionals at wor

Nieuwe campagne bij Makita - 'Professionals at work'

Onder het motto "Professionals at Work" lanceert Makita een nieuwe campagne. Generaties lang staat Makita al bekend als een sterk merk. Door constante innovaties wil men dat ook zo houden. Meer zelfs, met nieuwe en betere producten creëert Makita een nog professioneler profiel.

Nieuwe campagne bij Makita - 'Professionals at work'

Onder het motto "Professionals at Work" lanceert Makita een nieuwe campagne. Generaties lang staat Makita al bekend als een sterk merk. Door constante innovaties wil men dat ook zo houden. Meer zelfs, met nieuwe en betere producten creëert Makita een nog professioneler profiel.

Makita - Professionals at Work

Geen professionele toestellen zonder begrip van de noden van de stielman op de werkvloer en dus plaatst Makita hem centraal in de campagne. Samen zijn ze "professionals at work"!

Makita werkt dag in, dag uit aan de ontwikkeling van het beste gereedschap zodat de vakman nog efficiënter en nog zekerder zijn werk kan doen. Dat Makita het vak en de noden van elke stielman begrijpt, wordt nu ook duidelijk gecommuniceerd in de nieuwe campagne.


Foto: Makita


Liefde voor het vak
De beelden van de campagne spreken voor zich, een stielman en zijn Makita-gereedschap hebben meer met elkaar gemeen dan men op het eerste gezicht zou denken. Professionals in actie, met hun typische karaktertrekken gelinkt aan de ultieme troef van zijn Makita-toestel. Wat te denken van de haakse slijper die even vurig van karakter is als de gepassioneerde metaalbewerker? Of van metaalbewerker Dries die net zo'n doorduwer is als zijn accu boormachine? Het zijn slechts enkele voorbeelden van de waardering die Makita heeft voor het dagelijkse werk van elke vakman. Waardering die wordt vertaald door de ontwikkeling van innovatieve toestellen. Er staan heel wat productlanceringen op stapel. Met de nieuwe campagne kan men er niet naast kijken. Van website tot newsletter, van catalogi tot posters en vloerdisplays in de winkel. Want ook de Makita-dealer is een "professional at work"!


Foto: Makita


Website: www.makita.be


Over Makita
Makita werd in 1915 in Japan opgericht en had als belangrijkste activiteit productie, onderhoud en herstelling van elektrische motoren. Rond 1950 startte de productie van elektrisch gereedschap met de introductie van de eerste draagbare elektrische schaafmachine ter wereld. Vandaag is Makita uitgegroeid tot één van de belangrijkste fabrikanten van professioneel elektrisch handgereedschap wereldwijd, met een jaarlijkse productie van meer dan 20 miljoen machines. Elektrische motoren vormen vandaag nog steeds de solide basis voor het gereedschap, zowel op netstroom als op accu. Daarnaast ontwikkelt Makita ook gereedschap op perslucht en met benzinemotoren. Met de overname van Sachs-Dolmar, Fuji Robin en Kanematsu beschikt de groep over belangrijke vakkennis op gebied van gemotoriseerd tuingereedschap en pneumatisch gereedschap. Makita investeert in innovatie en is een pionier in het ontwikkelen van machines die snel, veilig en comfortabel elke klus klaren. Dit resulteert in het meest complete machinegamma ter wereld. In België worden meer dan 400 verschillende modellen aan de professionele gebruiker aangeboden. Omdat de vakman recht heeft op het juiste toestel voor elk werk, punt uit.


Bron: VPR News
28/10/2008

Bron: VPR News Datum: 28-10-2008

Sociale media laatjebouwen

Project in de kijker

Max. 10°C

Max. 10°C

Cartoon & Bouwpret

Onze partners