Koffie liefhebbers: Black Edition N°1 van Miele

Voor koffie liefhebbers : Black Edition N°1 van Miele

     

Miele lanceert zijn eerste exclusieve koffieblend: de Black Edition No. 1, een biologisch geteelde en eerlijk verhandelde koffie. Het is een goed uitgebalanceerde mix van vier kwalitatief hoogwaardige, Arabica-bonen die manueel zijn geoogst in de hooglanden van Zuid-Amerika.

De koffie wordt uitsluitend verkocht in de Miele showroom en via de website www.miele.be. En om haar eerste eigen koffieblend alle eer aan te doen, lanceert Miele een limited edition van het CM6 koffiemachine.

Het perfecte kopje koffie zetten, is vanaf nu kinderspel. Een team van koffiebranders en Miele technici heeft intens samengewerkt bij de ontwikkeling van de Limited Black Edition N°1. Samen bepaalden ze nauwgezet het juiste koffie– en watervolume, de perfecte temperatuur, de pre-brewing en de fijnheid van de maling. In de toekomst zal elke Miele koffiemachine op deze manier gefinetuned worden.




Samen met de lancering van de allereerste Miele-koffie, voert het merk ook een upgrade uit van haar CM6 serie en krijgen de nieuwe modellen een harmonieuzere look. Miele lanceert ook de CM 6350 Black Edition in een trendy gitzwarte matte uitvoering.

Verkrijgbaar vanaf oktober 2016 in 4 kleuren: Graphite grey, Lotus white, Obsidian black, Jet black Matt (slechts op één model). Aanbevolen verkoopprijs: 1.099 €.



OVER MIELE

Miele, opgericht in 1899, heeft in juni 2015 een jaaromzet bereikt van € 3,5 miljard€  en stelt meer dan 17.700 medewerkers te werk. Miele is vertegenwoordigd met eigen verkoopkantoren en via importeurs in 46 landen. In België telt Miele 214 medewerkers en bedraagt de omzet in 2014 € 129 miljoen.

Bron: Miele Datum: 21-10-2016

Sociale media laatjebouwen

Project in de kijker

Max. 19°C

Max. 20°C

Cartoon & Bouwpret

Onze partners