Histor lanceert eigen magazine: KLEUR

Histor lanceert eigen magazine: KLEUR

Een magazine boordevol trends én advies rond kleur en styling? Dat is KLEUR, het nieuwe tijdschrift dat Histor voortaan twee keer per jaar zal uitbrengen. Het eerste nummer verschijnt vanaf november en is gratis verkrijgbaar bij de verschillende verkooppunten van Histor.

Histor lanceert eigen magazine: KLEUR

Een magazine boordevol trends én advies rond kleur en styling? Dat is KLEUR, het nieuwe tijdschrift dat Histor voortaan twee keer per jaar zal uitbrengen. Het eerste nummer verschijnt vanaf november en is gratis verkrijgbaar bij de verschillende verkooppunten van Histor.

Histor - Magazine Kleur

De eerste Histor KLEUR wordt officieel geïntroduceerd op de Cocoon-beurs in Brussel van 16 tot 25 november.

Consumenten inspireren bij het kiezen van een kleur of een stijl voor hun interieur, het behoort tot de huisstijl van Histor. Getuige ook de vele kleurworkshops die het verfmerk elk jaar, met succes, organiseert. Maar voortaan kan je dus ten alle tijde op kleuradvies van Histor rekenen! Want alle nuttige informatie rond kleur en styling – inclusief de laatste trends en handige weetjes – staat voortaan stijlvol gebundeld in het nieuwe magazine KLEUR.

Kortom, in KLEUR vindt elke consument een stijl die bij hem of haar past. Bovendien geven stylisten advies en kunnen consumenten zien hoe bepaalde kleurcombinaties in het interieur een bepaald gevoel opwekken. Resultaat is een praktische tool om van elke ruimte binnenshuis een geslaagd geheel te maken.

Bettina Vanderstraeten, Brand Manager Histor en Sigma Coatings DIY: “Het is de bedoeling om onze creatieve klanten een extra bron van inspiratie aan te bieden. Iedereen die zijn leefruimte een persoonlijke toets wil geven, komt hiervoor in aanmerking. In KLEUR staan handige tips en concrete ideeën om zelf mee aan de slag te gaan. Elk voor- en najaar komt een nieuwe editie boordevol frisse ideeën uit.”

KLEUR, dat 32 pagina’s telt, krijgt in elke editie een thema. Het magazine is beschikbaar in het Nederlands en Frans. Voor het eerste nummer is dat ‘Verwen jezelf met kleur’. Hoe dat thema precies is opgevat, kan je vanaf november zelf ontdekken. Het magazine is gratis verkrijgbaar bij ongeveer 600 verkooppunten: bij de bouwmarkten en bij verf- & behang- speciaalzaken. In maart brengt Histor de tweede editie uit met de nieuwe trendkleuren en stijlen van het voorjaar.

Histor, merk van de SigmaKalon-groep

Bron: RCA
20/11/2007

Bron: RCA Datum: 20-11-2007

Sociale media laatjebouwen

Project in de kijker

Max. 10°C

Max. 9°C

Cartoon & Bouwpret

Onze partners